一伯

人生如戏

©一伯
Powered by LOFTER
 
Your Firefly (Georgia Power and Toyota advert) - Ben Cocks
...As Heard In Ben Cocks

早晨必听系列歌曲~很惬意。

歌词大意:

When the sun comes, you're my shade
当太阳出来,你就是我的绿荫
When the moon comes, you're a little firefly
当月亮显现,你就是一只小小萤火虫
I love you more than I can say
再多语言也无法完整表达我爱你
No I'll never fly away
我永远也不会远走高飞
Uuuhh uuuhh uuuhh uuuhh
唔唔唔~唔唔唔~唔唔唔~唔唔唔~
I'm your firefly, I'm your shade
我是你的萤火虫,我是你的绿荫
I wanna live in a house that we've made
我想和你一起住进我们共同搭建的家
I wanna love you everyday
我想每天都可以爱着你
And I'll never fly away
而且我永远也不会远走高飞